söndag 17 januari 2010

Energikickar



Söndagen har bjudit på gråväder. För att råda bot på det gråa rotade jag runt i arkivet och fick tag på en liten energikick till bild. Varför är det så roligt att fota just bär och frukt? Just nu äts det inte eller fotas några körsbär utan det är citrusfrukter som gäller. På tal om citrusfrukter fanns det ett trevligt reportage med inspirerande bilder i gårdagens Två dagar (Göteborgs-Postens lördagsbilaga).

We have had such a grey weather today and I looked in my archive to find something energizing. Why is it so fun to shot fruits and berries?

6 kommentarer:

Anna-Malin 17 januari 2010 kl. 18:35  

HELT fantastisk bild, det röda mot det turkosa, som en karamell....
Jag har dille på att fota tulpaner just nu...

ha det gott!

kram
anna-malin

Anonym 17 januari 2010 kl. 22:46  

Vilken härlig bild!! Jag läste reportaget i GP i morse, det var en del fina bilder där med!

Magnolia Handspun 17 januari 2010 kl. 23:05  

It's the turqouise and red...that gets me.
Beautiful & fresh!

Photos by Storm 18 januari 2010 kl. 07:26  

Tack för energikicken. Den behöver jag just nu när jag är på väg till jobbet tidigt måndag morgon. Färgerna passar väldigt fint tillsammans. Ha en bra måndag/Lis

Karins fotoblogg 18 januari 2010 kl. 10:27  

Jäklar(f´låt)! så snyggt! Skulle på studs kunna hänga upp denna på köksväggen!

Nu blir jag jätteinspirerad till att köpa lite blommor och frukt att fota :)

Ha det bra, kram!

nilla|utanpunkt 18 januari 2010 kl. 18:01  

Vad spännande, klart jag vill följa det! De där körsbären är sååå läckra, man riktigt SER hur saftiga de är. Fin bild!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP