måndag 29 mars 2010

Mer påsk



Hjärtligt tack för alla kommentarer på föregående inlägg. Vad roligt att så många gillar både julrosen och min redigering av bilden. Det är alltid en avvägning hur mycket man ska göra med bilderna i efterhand och det är svårt att sluta när man väl satt igång. Den här gången blir det mer "naturliga" bilder på mina påskägg. Detta är troligtvis sista inlägget innan påsk - ledighet väntar. :) Ha det gott och Glad Påsk!

Thanks for all the comments on my previous posts. It was fun to read that so many of you liked both the Hellebore and my editing of the image. You always have to balance how much to do with a photo and it can be hard to stop once one get started. This time I'd like to share some more "natural" pictures of my Easter eggs. This is probably the last post before Easter - I'm going to have some days off. :) Have a great week and Happy Easter!

16 kommentarer:

Anna-Malin 29 mars 2010 kl. 11:25  

U
N
D
E
R
B
A
R
T

F
I
N
T

Moa 29 mars 2010 kl. 12:13  

Underbara påskägg karin.. ger mig inspiration till mitt jätteägg jag målade i helgen, ska skaffa mig lite mindre oxå.. men nu är det bråda tider så de blir klara till påsk.. en häxa har det inte lätt i dessa tider.. *smile*.. önskar dig en skön ledighet.. kram/Moa

Marina 29 mars 2010 kl. 14:35  

Så fina ägg! Jag tog fram några i helgen här.

Glad Påsk om vi inte hörs innan helgen då. Kram!

Lotta MayaLee Photography 29 mars 2010 kl. 17:48  

Superfina ägg! Och julrosen i föregående inlägg är underbar!

Hannele på Hisingen 29 mars 2010 kl. 18:03  

Mysigt.

Mamsan 29 mars 2010 kl. 22:56  

Jättefina bilder, alla...! Hälsningar. M

Moa 30 mars 2010 kl. 15:33  

Vilka fina påskägg! Jag blir så inspirerad av allt fint påskpyntande som pågår runtom i bloggvärlden :) Får se om jag kanske får till något på torsdag eftermiddag då jag har fått påsklov :)

Ha en fin dag!
Kram

Christina 30 mars 2010 kl. 17:09  

Oh my gosh...I am just in LOVE with this post my firend...ALL of them are so amazing and pretty!!! I wish you a great easter and hope you will get a little time to spoil yourself :-)

Hugs/C

Anjas Hill 30 mars 2010 kl. 19:48  

Läckert på ett "sublimt" sätt! Glad påsk själv!/Anja

Uh-huh-me.com / Nettan 30 mars 2010 kl. 20:04  

härliga påskbilder! gillar dem naturliga tonerna

Karin Wijk 30 mars 2010 kl. 23:03  

Så snyggt och stilfullt! Gillar alla detaljer från snören till bordsytorna. Nu blir jag sugen att påskpyssla igen :-)
Förra bilden på julrosen är jättefin. Underbara färger! / Karin

Photos by Storm 1 april 2010 kl. 09:58  

Väldigt vackra färgtoner i dina påskbilder. Jag gillar dina pärlhyacintbilder väldigt mycket. Passar på att önska dig en Glad Påsk/Kram

Poppins 1 april 2010 kl. 21:08  

Som vanligt helt underbara bilder där lyckas fånga ljuset perfekt!
Önskar dig en glad påsk med många påskägg!
kramar från Poppins

kristina 1 april 2010 kl. 21:19  

glad påsk karin! vackra bilder, jag tycker extra mycket om den med det ensamma ägget på bordet/bänken!

Anonym 4 april 2010 kl. 15:49  

åh.
såå
v.a.c.k.e.r.t.

glad påsk.

Charlotta Ward 5 april 2010 kl. 11:40  

Hello - I am new to your blog and am thrilled to have stumbled across it!

I am Swedish - can read and write in native tongue, but have an Australian key board so I choose to write in English.. Inga Svenska vokaler...

I look forward to exploring your gorgeous photography and posts.

Belated Glad Pask to you.

Kram
xCharlotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP