torsdag 11 mars 2010

Signerat med Karin


Äntligen! Nu kan ni köpa några av mina bilder på signerat.se - en designmarknad på nätet med massor av fina och roliga produkter. Extra glad är jag över att kunna erbjuda mina fotografier på högkvalitativt akvarellpapper från Hahnemuhle. Känsla och färger är blir mycket vackra på detta papper. Är du intresserad av att köpa någon annan bild går det givetvis bra att kontakta mig per mail. Välkomna in och kika på min sida!

Now you can buy some of my pictures on signerat.se - a Swedish design market on the net with lots of beautiful and fun products. I am so excited to offer my photographs on high quality paper from Hahnemühle. The feeling and colors are very beautiful on this paper. Are you interested in buying any other pictures you can contact me by mail. Welcome! You can take a look at my page on signerat here!

23 kommentarer:

Georgianna 11 mars 2010 kl. 07:26  

Oh, my goodness, Karin!!! So much beauty, softness and wonderful colors!! I love how you've put these togther. xo – g

Anna-Malin 11 mars 2010 kl. 07:29  

så roligt karin!!

dina bilder är de vackraste och ger mig ro att titta på...

nu ska jag in på din sida o kika.

stor kram!

Moa 11 mars 2010 kl. 07:38  

Så himla kul! Jag ska genast surfa över och kika :) Ha en bra dag! Kram

Lotta MayaLee Photography 11 mars 2010 kl. 09:12  

Hej Karin!
Såg igår att du lagt upp bilder på Signerat. Dom är verkligen jättefina! Lycka till med försäljningen! Och tack för kommentaren på min blogg idag :-)

STILinredningochdesign.blogspot.com 11 mars 2010 kl. 12:22  

Vilka fantastiskt vackra bilder!
Måste klicka in och kolla vad som finns

Ha en fin dag
Kram Madde

Photos by Storm 11 mars 2010 kl. 16:06  

Dina bilder är verkligen vackra. Så härliga färger, ljus och en röd tråd genom allihop. Jag måste titta mer när jag kommer hem i kväll/Kram

Magnolia Handspun 11 mars 2010 kl. 18:05  

Well...it's about time Karin!
Vad kul att du har en shop! Jag ska ga och titta nu.
Hej sa lange.
Grattis.

The Secret Garden 11 mars 2010 kl. 19:10  

Oj!!! Så vackra foton det var på den Här bloggen!!! Sååå vackert!!!

Ha det fint!

rosenskära 11 mars 2010 kl. 19:10  

Har kollat - du vet hur mycket jag tycker om dem. Nu måste jag fundera - jag vill ju egentligen ha en STOR bild.

Ännu roligare var att se en tredjedel av Karin A;)

Varm kram
Lena

Lotta 8`) 11 mars 2010 kl. 19:57  

Grattis Karin! Så roligt! Dina bilder är ju ljuvliga och tror att många kommer att falla för dem :) Många lyckönskningar till dig :)

Ses vi den 22/4? Kram ♥

Solveig 11 mars 2010 kl. 20:08  

Sv: Tack för din vänliga kommentar! Jag ser här att du älskar att fota blommor, men min favorit blev ändå bilden "citroner på fat". Läcker! Kul idé med signerat.se hoppas du får sälja många bilder!:)

Anonym 11 mars 2010 kl. 20:15  

Så roligt, Karin! Man får ju omedelbar lust att gå in och shoppa till en hel vägg här hemma :) Grattis och heja!

Timjan o Akleja 11 mars 2010 kl. 20:17  

Åh vad häftigt!! Hmm, jag fyller ju år om några månader, får nog skriva upp dina bilder på önskelistan...

Kram

Karin Lindström 11 mars 2010 kl. 21:29  

Hej Karin!

Så underbara de är, jag älskar ju dina bilder. De är vackra när de sitter tillsammans också som de gör här. Man måste kanske köpa många då:)
Vad roligt att få se bild på dig på din shop Karin. Du ser verkligen precis lika söt ut som jag föreställt mig *ler*.

Hoppas du säljer riktigt mycket nu!

Många kramar
Karin

Karin Wijk 11 mars 2010 kl. 22:05  

Underbara bilder! Önskar dig all lycka med försäljningen, vad roligt! Nu ska jag kolla på signerat.se / Trevlig kväll!

Hem och Lycka 12 mars 2010 kl. 14:30  

NU har jag äntligen hittat hit, såg nu att du klart och tydligt skrivit att du hade ny blogg men så blir det när man läser slarvigt ;-)

Kanonfin ny sida, lägger förstås till på Bloglovin!

Kul att ses idag!

kram Mia

kristina 12 mars 2010 kl. 22:16  

vad kul! grattis o lycka till!

Moa 12 mars 2010 kl. 22:24  

Grattis kära du.. de ser helt ljuvliga ut, lycka till med försäljningen nu.. Kram/monica

Lilla huset på prärien 13 mars 2010 kl. 15:40  

åh vad roligt karin! vilken känsla att få sälja sina bilder. vad glad jag är för din skull! du är otroligt duktig! stort grattis säger jag och pinnar vidare in på signerat.se och kikar lite :)

kram jenny

OF SPRING AND SUMMER 13 mars 2010 kl. 17:26  

Vackert, vackert!! Riktiga konstverk att hänga på väggen. Du är jätteduktig.
Ha en trevlig helg.
Kram Ingrid

Katarina 13 mars 2010 kl. 19:46  

Härligt, Karin! Du är värd en jätte-framgång!
Kram

Photos by Storm 13 mars 2010 kl. 21:06  

Du har något att hämta hos mig/Kram Lis

Anjas Hill 14 mars 2010 kl. 08:51  

Dina bilder är bara såååå ljuvliga!
Den där lättheten - ja, nästan flyktigheten i dem (kan man säga så?) är så speciell just för dig Karin!/Anja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP