torsdag 17 juni 2010

Njuta



Tack kära ni för all värdefull in-put på förra inlägget! Det där med vattenmärkning av bilder är inte helt lätt. Använt på rätt sätt kan det kanske bli både snyggt och praktiskt (dvs. göra bilder mindre stöldbegärliga) men annars håller jag med er som tycker att det tar uppmärksamheten från motivet/bilden.

Förra helgen var jag iväg på pysselklubbens sista möte (vi är ett gäng tjejer som träffas och pysslar ca en gång i månaden) för våren. Jag pysslade ihop några skyltar, såsom den ovan. I helgen tar jag båten över till Skagen - gissa om jag ska njuta och ha det dejligt! ;) Trevlig helg!

Thanks everyone for the in-put on my last post. There are so many reasons for putting and not putting watermarks on pictures. Used in a proper way it might be beautiful but it can also be distracting. Last weekend I met up with some friends to do some crafting. You see the result above. Njuta means (more or less) enjoy. I'm going to Denmark for the weekend - and I'm planning to enjoy myself! ;) Have a great weekend!

13 kommentarer:

Moa 17 juni 2010 kl. 23:27  

Vilken söt skylt! Den var verkligen gullig och passade så bra ute i grönskan, även om jag är säker på att den skulle göra sig bra inomhus om vintern också :)

Jag håller med om att vattenmärkning är svårt. Det har helt klart sina för- och nackdelar...

Hoppas du får en fin fredag!
Kram/Moa

Annika Christensen 17 juni 2010 kl. 23:35  

Hej Karin!
Tack för gulliga kommentarer.
just nu känns det som jag har egoblogg.
Fint du bjuder på som vanligt.
Funderar ofta på det där med vattenmärkning och din var super fin tycker jag. STör inte alls så mycket.
Ha det gott
Annika

Njut i din trädgård 18 juni 2010 kl. 00:27  

En skylt för mig! Hela fotot faktiskt!!! Underbart!

Anjas Hill 18 juni 2010 kl. 07:28  

Hejsan Karin!

Jag instämmer: Njut!/Anja

Karins fotoblogg 18 juni 2010 kl. 10:52  

Fint! och njutbart att se! Åh, vad skoj det verkar vara med pysselklubb!
Och skagen.... du är en lyckans ost! Ha det så skönt och fota så att jag också får njuta! :)

Helgkram!

Marina 19 juni 2010 kl. 08:47  

Sådana skyltar är jättefina att ha lite hr o där tycker jag. Texten njuta är ju så bra, enkel men säger mycket.

Hoppas du har det bra i Skagen. Kram!

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi 19 juni 2010 kl. 15:52  

Hej!
fina foton du visar!
Mitt halvskånska hjärta klapprar på lite extra för alla gula fält:-)

Ha det gott! H.

Photos by Storm 19 juni 2010 kl. 20:31  

Så fint och färgerna är ljuvliga. Hoppas du följer budskapet under helgen. Ser fram mot fina bilder från Skagen/Kram

Poppins 21 juni 2010 kl. 21:06  

Ha en underbar ledighet i Skagen!

Karin Lindström 21 juni 2010 kl. 22:09  

Hej Karin!

Tack snälla du för din rara hälsning! Jag blir verkligen glad att höra att du gillar kudden;) Jag har inte heller hunnit hälsa på mina bloggvänner, så är det ibland. Men det är ju desto roligare när man väl kikar in;)

Jag ser att du varit på Österlen! Det är verkligen en av mina favoritplatser! Jag har sån längtan dit och jag hoppas innerligt att vi får till en tripp neråt. Det är tyvärr i längsta laget med en treåring i bilen;)

Det är som vanligt magiskt att kika in till dig!

Nu hoppas jag du haft en underbar tripp till Skagen!

Ha en skön midsommarvecka!

Många kramar
Karin

Karin Wijk 22 juni 2010 kl. 08:24  

Låter underbart! Hoppas du njutit/njuter för fulla muggar! Låter kul med pysselklubb :-) / Kram

Hannele på Hisingen 22 juni 2010 kl. 23:23  

En fin skylt och påminnelse.

Susan 24 november 2012 kl. 02:31  

I just pinned your photo - I love the exhortation to "enjoy!" Njuta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP