lördag 10 juli 2010


Sommar. Sol. Semester. Stockholm. Skönt! Kanske får datorn bli mitt sällskap i huvudstaden, annars blir det tyst här några dar. Just nu blommar rosor i överflöd, så vad kan vara mer passande än några bilder på dessa i väntan på nya uppdateringar!? :)

Summer. Sun. Summer-vacation. Stockholm. Sweet! The computer might join me when I'm visiting Stockholm, if not you'll know why it's a bit quiet here. Now is the time of abundance in the rose garden, so what can be more suitable than a few pics of roses whilst waiting for new up-dates!?




The roses are: La Belle Sultane/Violacea, Officinalis/apotekarros, Noble Anthony & Aïcha.

11 kommentarer:

Ellas Inspiration 10 juli 2010 kl. 08:46  

Underbara bilder! Jag gillar verkligen din "nya" stil med ljuset i bilderna. Du får jättegärna berätta hur du gör för att få till den där lilla dova retrokänslan i bilderna.

Mvh

Karin

Marina 10 juli 2010 kl. 09:54  

Vackra bilder på rosorna. Ha det bra i huvudstaden.

Kram!

Magnolia Handspun 10 juli 2010 kl. 15:53  

Finns det nagot mera frasht och vackert? Vad fina roser Karin.

Ha en fin halg i Stockholm och njut sommaran!

Blommiga Karin 10 juli 2010 kl. 15:53  

Vackra rosor!! Ha det så bra i Stockholm, så ses vi på onsdag;)
Kram

Ninni 10 juli 2010 kl. 23:36  

Ljuvliga rosor! Ha det riktigt skönt i Stockholm!
Kram Ninni

Karin Wijk 10 juli 2010 kl. 23:42  

Härliga rosor!! Gillar den mjuka och starka färgerna, doften känns nästan ända hit :-) Hoppas du får det super i Stockholm och njuter av att vara ledig! / Kram

Anonym 12 juli 2010 kl. 20:14  

Åh Karin det är jag som skall tacka & inte Du. Din kommentar gjorde mig skitglad och Dina skira krispiga bilder får mig att dregla ;)

Nu märkte inte Du att jag fick gå ifrån.... mitt i min kommentar... vet Du vad som hände?? Min kattfan Mats, kommer in och släpper ner något vid mina fötter, och det är i vanlig ordning en mus. Fan jag bara dör av olust, och ibland lever de små liven och skriker som små grisar!

By the way, det där med musen, men det var faktiskt vad som hände!!!

Hälsningar från Agneta, Österlen

Anonym 12 juli 2010 kl. 23:29  

Härligt med semester och rosor! Hoppas sthlm var bra.

Kram!

designofluna 13 juli 2010 kl. 14:40  

Vilka härligt somriga bilder du har!!
Kram
Malin

Photos by Storm 15 juli 2010 kl. 09:13  

Hoppas du har det fint i huvudstaden. Vackra rosor och jag fastnar särskilt för den sista gula/Kram

n o r d i n g å r d e n 15 juli 2010 kl. 09:14  

Åh vilka krispigt ljuvliga blomsterbilder, på inte tal om resikorna där nedan, såå vackert! Ha en skön sommar Karin! Mari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP