onsdag 29 juni 2011

Sommarkvällar



Det är redan slutet av juni och sommaren visar sig från sin bästa sida. Vilka ljuvliga sommarkvällar vi fått! Det är härligt att kunna njuta av kvällarna när man sitter instängd på ett kontor dagarna i ända. Men semestern är inte långt bort nu. Har du semester ännu eller jobbar du?

It's already end of June and we're having wonderful summer days. Especially the evenings are so beautiful! It's so nice to have the evenings when you're working all day long indoors. But the vacation is soon here now. When will you have your vacation?

12 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein 29 juni 2011 kl. 22:34  

Liebe Karin,
ich finde auch die Abende im Sommer am allerschönsten! Dein Bild fängt die Abendstimmung so schön ein!
Viele liebe Grüße,
Yvonne

Tusenfröjd 29 juni 2011 kl. 23:05  

Åh, så vackert! Några dagar denna vecka är jag ledig, arbetar sedan två veckor till för att njuta av tre veckors ledighet med familjen...
Jättefina bilder... jag njuter.
Ha det bäst / Liv

Anonym 30 juni 2011 kl. 07:19  

Vilken stämningsfull bild! Man riktigt hör humlesurret...

Kram

Solveig 30 juni 2011 kl. 10:32  

Gud en sån vacker bild!!

Glädjekällans Trädgårdsblogg 30 juni 2011 kl. 19:29  

Vilken bild Karin!
Kanske kan du hålla någon fotokurs när hösten och vintern är här igen?
Fortsatt skön sommar
Birgitt

Laila 1 juli 2011 kl. 00:16  

Känner värmen, känner dofterna och hör naturen genom din härligt vackra bild. ♥

Är 50% "sjukpensionär", 50% arbetslös... Så jag passar på att söka jobb och njuta av sommarlovet ihop med sonen. OM en vecka kan sambon vara med han också.

Moa 1 juli 2011 kl. 15:11  

Åh, vilken underbar bild! Verkligen somrig...

Trevlig helg!

Kram Moa

Georgianna 2 juli 2011 kl. 06:19  

So happy you are having wonderful summer days, Karin, as captured in this lovely image. We finally are, too. Today was perfect in every way, not too hot, beautiful evening light and the roses popping out everywhere. :)

I hope you have a magical, memorable weekend. xo – g

kristina 2 juli 2011 kl. 18:25  

ljuvlig bild! jag är mitt uppe i semestern: två veckor har gått och två veckor är kvar. just nu är det riktig sommaråska med ösregn - ganska mysigt det också.

Lotta 8`) 2 juli 2011 kl. 22:34  

Håller med birgitta - ha du en fotokurs och du har många anmälare :)

Instämmer också att det är en ljuv sommarbild - mycket känsla i den!

Semester.... tja det är ett tag kvar tills dess, v 30 för min del men det är självvalt. Försöker njuta av kvällar och långhelger så mycket jag kan - då känns det inte så avlägset.
Kram på dig vännen ♥

Karins fotoblogg 3 juli 2011 kl. 10:28  

Åh så mjukt... vackert, vackert!
Jag går på mitt sista pass idag och i morgon är jag en fri kvinna i 4 veckor!!! :D
Du då?

Kram!

Anonym 8 juli 2011 kl. 17:45  

Ingenting er som det nydelig mke kveldslyset om sommeren!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP