onsdag 13 juli 2011

Jag ska bara...

My creation

...visa fyra bilder från Danmark tagna med iPhonen. Så många fler lär det inte bli eftersom kameran fick vila mestdels av tiden när vi var ute. Befriande att bara trycka på en knapp och ändå få bilder med roliga effekter. Ingen bildredigering att tala om med andra ord. Snart återkommer jag med annat...jag lovar! :) Bildkollaget har jag gjort med hjälp av Mosaic Maker. Happy onsdag!

I'm just sharing four pics from Denmark. That's it. My camera (as well as I) was resting most of the time. It's so easy  to photograph with the iPhone, just one click and no time editing. But I will be back with other and probably more interesting photos soon...I promise! :) The mosaic was made with Mosaic Maker. Happy Wednesday!

9 kommentarer:

♡Johanna♡ 13 juli 2011 kl. 16:06  

hur snygga som helst!

Kram

Lotta 8`) 14 juli 2011 kl. 07:53  

Hej där :)
Haft en skön semestertrip förstår jag, det är fint i Danmark, inser att det är flera år sedan jag var där sommartid. Makens morbror har en gård i Danmark men jag har inte varit med de sista gångerna maken varit där (släktträff som danskar älskar :).

Otur med datorn och man blir vis av sin erfarenhet. Min externa hårddisk strular men som tur är så har jag alla bilder på flíkr, men det är nog dags för en ny för min del.

Ha det så himla gott i sommar Karin! Njut av sommardagarna, kram

Solveig 14 juli 2011 kl. 09:06  

Jag får nog skaffa mig en Iphone jag med...Mosaic Maker verkar kul, måste testa! Kram vi hörs snart...ha det så bra i Danmark!

Moodboardwithflowers 14 juli 2011 kl. 10:12  

Å så vackra bilder!!! Kan inte titta mig mätt! Gillar verkligen smultronen!!

Moa 14 juli 2011 kl. 10:26  

Åh, så fina bilder! Vilket somrigt landskap... Hoppas att du har en underbar semester :) Kram Moa

Johanna Stålros 14 juli 2011 kl. 22:09  

Vilka fina foton man kan få nuförtiden med sim mobil! Den appen är ju så kul. Kram Johanna

millandante 14 juli 2011 kl. 23:46  

Nu landade jag en stund vid datorn innan läggdags och har scrollat igenom en del av din blogg. Så många fina bilder!! Roliga, vackra och stämningsfulla! Så roligt och härligt överaskande det var att träffas, det får vi tacka Helena för! Jag lägger till dig på bloglovin:) och scrollar vidare i dagarna! Vi hörs.
Ps. det blev inget fynd för mig heller, men TVÅ korvar blev det;)
Kram Milla

Unknown 15 juli 2011 kl. 08:47  

Fina somriga bilder!
Kram
Nelya

Ninni 16 juli 2011 kl. 19:37  

Vilka härliga bilder! Jag har tvekat länge nog om jag ska köpa en iphone och nu hade jag äntligen bestämt mig när jag kom hem från Portugal...då får jag rådet att vänta tills de släpper den nya modellen i höst. Frågan är om jag har tålamod att vänta.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Ninni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP