onsdag 17 augusti 2011

Bröllopsfoto: Sara och Mats

För några veckor sedan hade jag det stora nöjet att få följa med fotograf Solveig Holstein på en bröllopsfotografering här i Göteborg. Det var jätteroligt och lärorikt (Solveig har många års erfarenhet av bröllopsfotografering och är hur trevlig som helst!). Mats och Sara är verkligen gulliga och har nära till skratt. Saras underbara klänning kommer från Ewa i Walla och den fina brudbuketten hade, om jag inte missminner mig, en vän hjälpt till att göra. Nedan ett urval av bilderna jag tog...och som vanligt är färgerna inte alls lika mättade och fina när man lägger upp bilderna här på Blogger.

1
2

Haha, det gäller att ha tajming när man gör hoppbilder. Jag fick inte riktigt till det men det fick såklart Solveig!


3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13

14
15
17
18
19

20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
31
32
33

A few weeks ago I was the second shooter (Solveig Holstein was the main photographer) on a wedding. Above you see some of my pictures from the wedding. I love the bouquet which was made by a the brides friend.

8 kommentarer:

Gray Skies 17 augusti 2011 kl. 20:17  

What a darling couple! Beautiful job with the photography :)

Solveig 17 augusti 2011 kl. 22:39  

Bra jobbat Karin! Många fina bilder där!! Kul att du tog med några av dom bilderna som jag valde bort, och brudbuketten fotade jag inte för jag såg ju hur du höll på...;) Hoppas det blir fler tillfällen! Kram

Kristina - Inge vanlig dag 18 augusti 2011 kl. 07:42  

Så kul att få följa med ett proffs och få massa tips och idéer! Jag tycker dina bilder är kanonfina. Vilka härliga bakgrunder ni har hittat - jag gillade speciellt valvet och trappan. De nedersta bilderna har så skönt ljus, antar att det var på eftermiddag/kväll.
Kul att få se!

Annelie 18 augusti 2011 kl. 09:54  

Åh så fint som alltid! Man måste ju bara älska bilden när de pussas och lilla tjejen håller för ögonen!

Moa 18 augusti 2011 kl. 13:10  

Vilket vackert brudpar! Du har fångat många magiska och kärleksfulla ögonblick...

Kram Moa

Georgianna 19 augusti 2011 kl. 08:19  

What fun, Karin! The bouquet is gorgeous and so many memorable images they will cherish.

Did you enjoy shooting a wedding? I won't do them but I know a lot of photographers enjoy them. :)

Happy weekend!

xo - g

Yvonne - Frl. Klein 19 augusti 2011 kl. 08:37  

Liebe Karin,
das ist eine wunderschöne Fotostrecke. Vorallem das Bild wo alle hüpfen gefällt mir sehr gut!
Ich wünsche Dir schonmal ein schönes Wochenende und einen schönen restlichen August, wir verreisen für ein Weilchen!
Liebe Grüße,
Yvonne

anna-karin 23 augusti 2011 kl. 23:01  

Kul att se ett och samma bröllop ur två fotografers synvinklar. Gillar vad jag ser Karin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP