torsdag 29 september 2011

Torsdagskväll



Tvätten hänger på tork, middagen är lagad och uppäten. Egentligen borde jag ta ett varv med dammsugaren men jag tror jag kryper upp i soffan med en kopp Sweet Applepie från Friggs (mitt favoritte just nu!) i stället. Kanske bläddrar jag i en tidning, eller så börjar jag läsa lite i Emma. Boken har jag i och för sig redan läst flera gånger men jag kunde inte motstå den fina illustrationen som pryder den här utgåvan när jag besökte bokmässan förra helgen. Vad gör du denna (dimmiga) torsdagskväll?

Ha en fin fredag!

***

Drinking a cup of tea (called Sweet Applepie) and reading a magazine or a book - that's how I'm planning on spending this Thursday evening. What are you up to? Happy Friday!

8 kommentarer:

Solveig 29 september 2011 kl. 20:49  

Jag har precis packat upp min nya iMac och försöker komma underfund med Safari. Inte lika mysigt som du har det! kram :)

Yvonne - Frl. Klein 29 september 2011 kl. 21:11  

Liebe Karin,
das hört sich toll an. Ein Tee und ein gutes Buch. Letzteres werde ich jetzt auch machen!
Liebe Grüße,
Yvonne

Georgianna 29 september 2011 kl. 23:56  

Hi Karin! Lovely, sweet photo – the colors are soft and soothing. This Thursday evening I'm heading to the plant nursery to buy more rhododendrons (they're on sale!) and then D and I are going for a walk at the beach. We are having gorgeous weather this week.

Have a wonderful weekend! xo – g

Annelie 30 september 2011 kl. 08:45  

Bokmässan är en av grjerna jag verkligen saknar med Göteborg. Man badar i böcker några timmar, sedan är man helt slutkörd i minst en dag. Trevlig helg!

Att vara någons fru 30 september 2011 kl. 12:24  

Åhå bästa boken också!

Lilla huset på prärien 30 september 2011 kl. 15:45  

Hej Karin!

Vad härligt det låter att krypa upp i soffan och sätta sig. Just nu skulle jag kunna tänka mig sätta mig på trappen i det fina solskenet med en god kopp kaffe... men ack, lilla dottern har gympa om 20 minuter och stora dottern strax efter det :( Hasta, hasta...

Trevlig helg till dig!

Kram Jenny

Hem och Lycka 30 september 2011 kl. 17:11  

Vilken underbar bild, som alltid! Här ska det smaskas hummer när maken kommer hem för att fira b-dagen.

Kram Mia

Marina 30 september 2011 kl. 19:42  

Te och bok, det är inte fy skam.

I går började jag på Camilla Läckbergs nyaste och innan den läste jag Patrik Sjöbergs bok.

Nu blir det snart Idol.

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP