torsdag 26 april 2012




Hej min vänner! Hur har ni det? Jag har haft allt annat än bloggen i tankarna den senaste månaden (månaderna). Det har varit riktigt jobbigt och sorgligt och ett tag visste jag inte om jag ville fortsätta att blogga. Men det är något som ger mig inspiration och glädje. Och det är vad jag behöver nu. Dessutom har jag verkligen saknat er andra, gemenskapen som finns bland oss bloggare och så klart att läsa era fina bloggar. Det känns skönt att skriva det här inlägget och fortsätta skriva här. I dagens inlägg är det en bild från min iPhone men till helgen blir det "riktiga" foton i form av månadens moodboard. Ta hand om er! ♥

Hello everyone! How are you? I haven't been blogging for a while now and haven't given the blog much thought. The last month(s) has been hard and sad for me but now it's time to start blogging again. Blogging gives me inspiration and joy. Both much need now. I've also missed you, the blogging community and of course to read your inspiring and beautiful blogs. The picture in this post was taken with my iPhone. In the next few days I'll publish the mood board for April with "real" photos. Take care everyone!

15 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein 26 april 2012 kl. 08:27  

Wunderschön !!!
Liebe Grüße
Yvonne

mariaemb. 26 april 2012 kl. 09:07  

Hej, jag undrade var du hade tagit vägen. Så tråkigt att höra att du haft det jobbigt, styrkekramar till dig. Jag ser fram emot att få ser mer av dina vackra bilder både de från iphonen och kameran. De är underbara allihopa.

Stor kram!

Lotta 26 april 2012 kl. 09:08  

Ja, ibland är det tungt men det viktiga är att man hittar tillbaks till glädjen! Ser fram emot månadens moodboard och dina fina bilder.
Kram lotta

Trädgården på Höjden... 26 april 2012 kl. 09:16  

Härligt att ha dig tillbaka. Du har varit saknad men när livet känns som jobbigast måste man tillåta sig att släppa allt. Jag känner precis igen mig i det du skriver om bloggandet. Det ska inte kännas som ett måste utan som ett "jag vill". Det är viktigt att hitta sina "må-bra-saker" när allt annat runt omkring en i livet är som jobbigast.

Hälsar Åsa

Lindas trädgårdsblogg 26 april 2012 kl. 09:17  

Det kan gå lite upp och ner med bloggandet, jag vet... men du fortsätter väl fota? Kanske orkar lägga upp någon bild då och då om det är tungt att "blogga som vanligt"? Hoppas våren ger dig lite lust och inspiration. Körsbärsblommorna är ju alldeles ljuvliga!!! Kram /Linda

Moa 26 april 2012 kl. 14:00  

Tråkigt att höra att du har haft det jobbigt Karin! Jag hoppas verkligen att du går mot ljusare tider och att du får må bra.

Sköt om dig! Kram Moa

LissenTo 26 april 2012 kl. 15:24  

Vad än det har hänt så ska du veta att du är saknad. Hoppas att saker och ting reder upp sig för dej, på bästa sätt, ibland är livet inte lätt.
Styrkekram från mej.............
Lissen

Timjanoakleja 26 april 2012 kl. 20:33  

Välkommen tillbaka vännen, du får göra det du mår bra av och orkar!

Stor kram

Marina 26 april 2012 kl. 22:03  

Åh va skönt att höra från dig! Jag har saknat dig och dina inlägg kan du tro.
Oavsett vad som tynger dig så hoppas jag att det går över.

Många kramar och tankar till dig!

Katarina 27 april 2012 kl. 07:55  

<3 <3 <3

Annelie 27 april 2012 kl. 10:12  

Vi har saknat dig också! Roligt att du är tillbaka. Ser fram emot fler bilder!

Solveig 27 april 2012 kl. 14:22  

Hej Karin! Då kan vi slå våra påsar ihop! Jag tog också en lång bloggpaus nyligen. Jag miste min fosterdotter och efter det så har musten gått ur mig! Jag har 5 brudpar inbokade, men när jag gjort dom vet jag inte om jag fortsätter. Livet känns hur tungt som helst just nu.
Styrkekramar till dig! <3

Lusthuset 27 april 2012 kl. 16:59  

Underbart vacker bild....är det inte fantastiskt att man kan ta en sådan vacker bild med en telefon...nu har jag inte en iPhone utan en Samsung men den är inte dum den heller (mitt inlägg om konstrundan i påskas var helt och hållet fotad med den). Hoppas att det jobbiga löser sig till det bästa och visst är det roligt att "ha varandra" här på bloggen....otroligt stimulernade och bra. Vi har ju dessutom varit bloggkompisiar länge eller hur. Ha det nu bra och var rädd om dig. Kramar!!

Glädjekällans Trädgårdsblogg 27 april 2012 kl. 19:15  

Underbar bild!
Idag fotograferade Annika ditt rostiga 'Joy' hänge. Det jag sedan flera år har hängande på dörren till växthuset och som jag ser varje dag som jag öppnar dörren till det lilla växthuset.
En kärt och omtyckt minne!
Trevlig helg
Birgitta

FO - 2 30 april 2012 kl. 00:46  

Veldig vakkert!

Det gleder meg at du fortsetter å blogge. Du har en av de vakreste bloggene jeg vet om! (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP