lördag 9 juni 2012

I'm lost without you och lite till...



Jag har ju glömt att berätta att ni sedan ett par månader tillbaka hittar mina bilder på Society6. Förutom vanliga foton finns det canvas, kort och iPhone-skal. Jag har köpt ett par skal själv som jag är väldigt nöjd med. Nedan några av "mina" skal. Om ni vill se andras design klickar ni här (farligt! ;))


I've forgotten to tell you that you now can find my images on Society6. In addition to art prints/photographs you can buy canvases, cards and iPhone cases. Below you cans see some of my designs. Have a lovely Saturday everyone! 




12 kommentarer:

CreandoPhoto 9 juni 2012 kl. 13:05  

Så fantastiskt läckra! Vill ha! Men har ju inte I-phone. Ibland retar det mig, även om jag egentligen är helt övertygad om att min telefon är bättre... :)

Kramar Kicki

Anna/Rackarungar 9 juni 2012 kl. 14:45  

Men vad roligt! Jag tittade på dessa häromdagen när jag gjorde mitt gul/orange/rosa-inlägg och noterade hur fins dessa var. Tydligen läste jag snabbt och slarvigt för jag gjorde inte kopplingen till dig.
Fantastiskt fina och roligt!!

Nä, liljekonvalj-doften var ingen hit. Blärk!

Anonym 9 juni 2012 kl. 16:16  

Åh Karin! Vilka fina - vad roligt at du har kommit så långt, tänk vad många gånger jag hade vill-ha-känsla för dina bilder när jag bloggade... Och nu ska jag in på society6 och v ä l j a, och hur ska det gå?! Det går ju liksom inte för man vill ha alla. Och så roligt att få en bild på dig!

cyberkram från Lena (rosenskära)

Sabina 9 juni 2012 kl. 18:49  

Åh... om man hade en iphone! Eller, jag klarar mig bra utan, men skalen är ju så snygga! :)

Marina 9 juni 2012 kl. 19:31  

Oj så fina! Hade jag haft en sådan telefon skulle jag beställt ett skal. Jag har fortfarande en gammal variant utan tuch och annat fint.

Kram

Lindas trädgårdsblogg 10 juni 2012 kl. 16:48  

Du är så företagssam! Otroligt snygga skal! Nu blev till och med jag sugen på en iPhone.... fast jag är så nöjd med den jag har.

annixen. 10 juni 2012 kl. 20:52  

OTROLIGT fina Karin! Duktiga du!

Skulle vilja ha flera stycken :)

Anonym 13 juni 2012 kl. 18:52  

Wow, Karin, these are amazing!! You are such a talented lady. :) xo

Lina 13 juni 2012 kl. 21:18  

Åh, grattis Karin, vad coolt att man kan köpa "dina skal", ska jag absolut göra!! Men hur välja...så många fina!

Kram Lina

Katy Noelle 15 juni 2012 kl. 14:12  

Those iphone cases are PERFECTLY adorable.... oh, how I wish that I had an iphone! =(

but, still, absolutely so fun to 'window shop' ... =]

kristina 17 juni 2012 kl. 11:45  

så himla snygga! ska klicka mig iväg dit och spana in iphonefodral!

Unknown 5 juli 2012 kl. 23:43  

Wow! Så himla, himla fina!!!!
Det med fjädern ... !
Åh!

u.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP