tisdag 1 januari 2013

Moodboard - December/January





Nytt år - nya möjligheter, nya drömmer, nya projekt. 2013 känns som ett bra år och det känns extra roligt att starta det nya året med en moodboard. Mitt i vintern väljer jag att blanda upp det som naturen ger med lite annat. I det här fallet några ljus från nyårsdukningen. Nytt för i år är att ni själva lägger till era inlägg nedan. Jag ser mycket fram emot att se era moodboards - den här månaden eller längre fram. Gott nytt år!

A new year - new posibilities, new dreams, new projects. I hope that 2013 will be a good year and I feel very excited to start the year with a mood boards. Since it's in the middle of the winter I've mixed up the things I found outdoors with some flowers and candles. From now on you can submit your moodboard by using inlinkz (below). I'm looking forward to your moodboards now or later on this month. Happy New Year!

16 kommentarer:

Moa 1 januari 2013 kl. 12:47  

Åh, så fint! Jag ÄLSKAR 2013-bilden, så skirt och vackert med siffrorna av växtdelar!

Jag hoppas att 2013 blir ett fantastiskt år för dig!

Kram Moa

Hem och Harmoni Marie 1 januari 2013 kl. 12:57  

Väldigt vackert! Jag kanske hänger på o testar att skapa moadboards.

Gott nytt år Karin!
Kram Marie

Fröken Foto 1 januari 2013 kl. 13:46  

underbar 2013 bild! Hoppas ditt år blir lika underbart *ler*

kram kram Malin

Lotta 1 januari 2013 kl. 16:45  

Du har verkligen startat bra med den vackra 2013 bilden, med en sån början kan året inte bli annat än bra! Gillar ditt nya upplägg för nu blir det lite enklare!
Gott Nytt År önskar jag dig.
Kram Lotta

Petra / Popetotrora 1 januari 2013 kl. 20:35  

Säger som Moa: ÄLSKAR 2013-bilden! Vacker som tusan!

CreandoPhoto 1 januari 2013 kl. 21:02  

Läckert! Du är en stoooor inspirationskälla :)

Trädgården på Höjden... 1 januari 2013 kl. 21:04  

så kul att vara igång igen med moodboards
älskar din bild med 2013

kram åsa
ps toppen med inlänkningen

Sarah B 1 januari 2013 kl. 22:01  

I'm happy to be joining in again Karin. A very happy 2-13 to you!

Sarah B 1 januari 2013 kl. 22:01  

Whoops, I meant 2013!

Villa Ryttarängen 2 januari 2013 kl. 08:53  

Åhh vad fint!Kanske det dyker upp en moodboard från mig senare.. Kraaam Pia

Lantloppan 2 januari 2013 kl. 14:41  

Vad roligt! Det här hänger jag gärna på :-) Ha en trevlig fortsättning på det nya året.
/Liv

Magdalena Sander 6 januari 2013 kl. 12:35  

If the year will become like your moodboard, than I can't await it!!! YEAHH!

Lovely pics!

millandante 7 januari 2013 kl. 23:33  

Åh så fint!! Och så kul att man kan lägga till sitt eget inlägg under!!

ally 21 januari 2013 kl. 00:21  

Oh I adore these!!
We are away at the moment but I'll join in again at the end of Jan when we get home
x

Unknown 24 januari 2013 kl. 09:57  

Hi Karin, these are gorgeous pictures. I am going to join in with your wonderful moodboards this year - have just posted my first one! Thanks for the inspiration. x

Polly (nice kind of blue) 28 januari 2013 kl. 21:10  

Hi Karin, After spotting this on Caroline's blog I decided to join in as well. I've just added my link. Such a lovely idea, thank you. Polly x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP