tisdag 22 januari 2013

Vitamines



Citrus och sol - vitaminer och energi i två olika former. 

Till helgfrukosten gör jag gärna en smoothie (den här bestod av jordgubbar, blodapelsin, lite vatten och kardemumma - det hela toppat med kokosflingor). 

Förra helgen bjöd på sol och det otroligt skönt att få vara ute i dagsljus. Hoppas på mer av den varan den här veckan.

Det är mycket nu och bloggen hamnar på efterkälken...tiden räcker helt enkelt inte till. Jag hoppas verkligen att det blir ändring på det snart - jag saknar att kika in och läsa hos er andra och att fota/skriva själv. På återseende!

***

Two snap-shots from my weekend. I love to make smoothie for breakfast (this one with strawberries, oranges, water and cardamom). We had the most lovely weather and I enjoyed being out in the sun. I don't have much time for blogging at the moment. Hope to be back soon! xx

9 kommentarer:

Lotta 23 januari 2013 kl. 07:00  

...förstår att du har mycket att göra men jag saknar dina härliga bilder.
Din frukost ser väldigt aptitretande ut!
Ha en bra vecka.
Kram lotta

Malin - Stjärnflocka 23 januari 2013 kl. 07:30  

Och den vitaminkicken nådde ända hit!!! Underbara bilder!
Ha en fin dag!
Kram Malin

CreandoPhoto 23 januari 2013 kl. 08:29  

Ja, så är det emellanåt, att livet tar tid. Jag är glad för varje bild vi får här :)

Ha det toppen!

Moa 23 januari 2013 kl. 09:31  

Dessa bilder kändes verkligen fräscha och hälsobringande :) Hoppas att du får känna att du kommer ikapp och kan slappna av :)

Ha en toppfin vecka!
Kram Moa

Lotta 8`) 23 januari 2013 kl. 11:20  

Här var det vitaminkick minsann! Både ljus och nyttigheter. När jag frostade av frysen i helgen, hittade jag massor av bär, så nu kör vi smoothie varje dag, skall prova på någon nyttig gröt med tänkte jag.
Ha det bäst Karin ♥

Marina 23 januari 2013 kl. 19:40  

Visst är det gott att göra något extra till helgens frukost. Ser gott ut.

Kram

Unknown 24 januari 2013 kl. 09:35  

Kul att kika in här, härliga bilder du visar!

Kram
Pernilla

Fröken Fräken 24 januari 2013 kl. 11:14  

Här strålar solen i detta nu, och man längtar verkligen ut från sitt dammiga kontor! Känns som att man längtar efter mer tid för alllt det man vill göra...

Malin på pastill.nu 27 januari 2013 kl. 18:36  

Vilka underbara foton!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP