måndag 27 januari 2014

Our joyful moments - week 4/52


As I mentioned in my last post I'm very fond of citrus fruits at the moment. I was thrilled to find these beauties when I went grocery shopping during the weekend. Ally found beauty in her garden instead. The little daisies were aglow in the soft morning light.  

***

Som jag nämnde i mitt förra inlägg är jag väldigt förtjust i citrusfrukter för tillfället. Jag blev så glad när jag fann dessa fina i min mataffär. Ally hittade dessa fina tusensköner i mjukt morgonljus i sin trädgård. 

8 kommentarer:

ally 27 januari 2014 kl. 23:34  

The clementines are so pretty
I assume they're like mandarins?
Where are they imprted from?

Hope your week is full of joyful moments
xx

tinajo 28 januari 2014 kl. 01:32  

Apelsinerna är ju för goda just nu! :-)

Petra / Popetotrora 28 januari 2014 kl. 08:30  

Att köpa apelsiner med blad i vanliga matvaruaffären... exotiskt! ;)

LissenTo 28 januari 2014 kl. 22:02  

Håller med bätsat tiden på året för citrusfrukter.

En mjukhet över bilderna, sådant som gör "gott" att se på.


Kram
Lissen

Fröken Fräken 29 januari 2014 kl. 19:05  

You and me both! Från att inte alls ha gillat citrus så vräker jag just nu i mig clementiner! Mums!

HWIT BLOGG 1 februari 2014 kl. 19:54  

Underbara bilder...
Önskar dig en fin helg!
Kram Titti

AnnA 1 februari 2014 kl. 20:05  

Hej du!
Ja, ibland kan man hitta clementiner med blad - lite speciellt!Vackert foto!
Jag är redo med min moodboard för february, och väntar på dig... Här är min länk: http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.se/2014/02/moodboard-february.html
Trevlig helg på dig!
hälsn
AnnA

Things and Thoughts 3 februari 2014 kl. 14:11  

Your photos are gorgeous, starting with the clementines and your point of view so interesting! Nice to find you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP