söndag 20 juli 2014

Film photography


Just nu känner jag mig inspirerad av att fotografera film med min analoga kamera. Det finns få saker som är lika spännande som att hämta ut en framkallad och skannad film från fotolabbet. De här två bilderna från i våras fanns med på den rulle som jag senaste hämtade ut. Pioner och körsbörsblom - kan det bli ljuvligare?

***

I feel very inspired by film photography at the moment. There are not many things that I find more exciting than getting back a roll of film from my photo lab. These two photos were on the last roll of film I got home. Peonies and cherry blossom - could you think of anything more sweet?


2 kommentarer:

Katy Noelle 22 juli 2014 kl. 16:36  

Beautiful, Karin! And I have been into film, this year, too!! =) Funny coincidence... ;)

=)

Georgianna 23 juli 2014 kl. 02:53  

These are so lovely, Karin. The peonies look luscious!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP