lördag 2 augusti 2014

Our joyful moments - week 30/52




Better late than never they say. I'm in vacation mode (and it's very warm here) so sitting by the computer is not very prioritized at the moment. :-) Ally has captured the first spring blossoms and I enjoyed the most gorgeous evening light when visiting Österlen in southern Sweden. 


#ourjoyfulmoments is a photography project where Ally and I share lovely moments from our week. 
 
Bättre sent än aldrig, sägs det. Det vackra vädret gör att tiden vid datorn är minimal för tillfället. Den här veckan har Ally fotograferat de första vårblommorna och min bild är från vackra Österlen, som bjöd på magiskt kvällsljus.

4 kommentarer:

Annelie / blomsterochbakverk 3 augusti 2014 kl. 20:49  

Det där magiska kvällsljuset om sommaren kan man leva länge på. Och vackra Österlen hoppas jag få se framöver. Njuter dina bilder så länge. Kram!

Annelie / blomsterochbakverk 3 augusti 2014 kl. 20:49  

Det där magiska kvällsljuset om sommaren kan man leva länge på. Och vackra Österlen hoppas jag få se framöver. Njuter dina bilder så länge. Kram!

ally 4 augusti 2014 kl. 13:00  

I still think your scene looks more like Australia than the Sweden I have in my head!
xx

Creandophoto 4 augusti 2014 kl. 18:07  

Jag börjar återkomma till datorn nu, efter välbehövlig semester. Så jag håller med dig, njut så länge du kan!

Fantastiska bilder med härligt ljus. Det är som bäst nu helt enkelt :)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP